Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Η Παυλίνα Κωσταγιού και η ... κιθάρα ...


Οι τρεις γνωστές Γοργόνες της αρχαιότητας ήταν η Σθενώ, η Ευρυάλη και η Γοργώ. Ο θεός Ποσειδώνας μάς βοήθησε και η σύγχρονη γοργόνα έχει πράσινα μάτια, μπούστο-κόλαση και πόδια δύο μέτρα – και χωρίς λέπια!
ΟΤΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΖΗΛΕΥΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΗΣΟΥΝ Η ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;
Δεν είχα καταλάβει κάτι τέτοιο, γιατί ήμουν πάντα «ανοιχτή» απέναντί τους. Όταν καταλαβαίνω ότι μια γυναίκα με ζηλεύει ή με κοιτάζει κάπως, προσπαθώ να την πλησιάσω με φιλικό τρόπο. «Τον εχθρό σου πρέπει να τον έχεις από κοντά», λένε.

ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΕΡΩΤΑ;
Ήταν στα Γιάννενα – εκεί μεγάλωσα και πήγα σχολείο. Πήγαινα στη δευτέρα γυμνασίου και αυτός στην πρώτη λυκείου, αλλά δεν ολοκληρώσαμε τη σχέση μας. Αυτό έγινε αργότερα, με ένα παιδί με το οποίο τα είχα από τα 16 μέχρι τα 22 μου.


ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ… ΓΕΝΙΚΑ, ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΓΑΜΙΚΗ;
Ναι. Όταν είμαι με κάποιον, δεν κοιτάζω αριστερά και δεξιά. Ούτε one night stand έχω κάνει. Μπορεί να προκύψει, να δω κάποιον και να τρελαθώ. Δεν το αποκλείω…

ΝΑ ΔΕΙΣ… ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙΣ;
Αυτό ναι, το αποκλείω. Θαυμάζω τις γυναίκες, και ειδικότερα τις ηλικιωμένες που διατηρούνται όμορφες παρά την ηλικία τους.

ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΜΟΥ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΟΤΙ Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΤΑΚΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ «ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΜΑΤΙΑ», ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΑΝ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΣΟΥ! ΣΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ;
Μπα, απλώς βρέθηκε κάποιος να μου πει «Κοιτάζω τα μάτια σου και καυλώνω». Εκτός από τα μάτια μου, έχω δεχτεί κομπλιμέντα για τα πόδια μου – «Τι άλογο είσαι εσύ;» μου έχουν πει– και για τον κώλο μου.

ΑΠΟ ΤΟ 1 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 10, ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΣΕΞ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ;
Θα έλεγα… οκτώ.

ΜΕ ΤΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΙΣΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΜΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ;
Πέντε φορές νομίζω ότι είναι καλά.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ;
Ξενερώνω απίστευτα με ατάκες του τύπου «πριγκίπισσά μου», «ομορφιά μου» και άλλες τέτοιες χαζομάρες, όπου και να τις ακούσω. Στο κρεβάτι ακόμα χειρότερα!

ΑΝΗΚΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΟΥΣ «ΑΛΗΤΕΣ»;
Ναι, μου αρέσουν οι «αλήτες». Θέλω ο άντρας να με «ανεβάζει», να μου λέει ωραία λόγια, αλλά τον θέλω και δύσκολο. Να μη μου πει από την αρχή «σ’ αγαπάω», να τον ψάχνω στο τηλέφωνο και να μην τον βρίσκω, να το παίζει «μυστήριος».

ΚΙ ΑΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΕΙΔΗ Σ’ ΤΑ ΦΟΡΑΕΙ; ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΟΝ «ΜΥΣΤΗΡΙΟ»;
Δεν ξέρεις ότι εμείς οι γυναίκες είμαστε μαζόχες;

ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΚΕΡΑΤΟ ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΣ;
Δεν το ξέρω, αν και φαντάζομαι πως έχω φάει κέρατο, όπως άλλωστε όλες οι γυναίκες. Οι άντρες είναι «ό,τι κινείται πυροβολείται»! Το θέμα είναι να έχεις τον τρόπο να τον κερδίσεις και να τον κρατήσεις.

ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ;
Εδώ και τρεις μήνες ναι. Θέλω να παραμείνω μόνη μου, γιατί σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου έχω δώσει προτεραιότητα στη δουλειά μου. Άλλωστε σκοπεύω να φύγω για να δουλέψω στο εξωτερικό (στο Μιλάνο και στο Ντουμπάι) για ένα διάστημα.

ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΕΞ;
Ένας τύπος, χωρίς καν να τα έχουμε, μου ζήτησε να κάνει παρτούζα μ’ εμένα και μια φίλη μου.

ΩΡΑΙΟΣ! ΤΙ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ;
«Μεγάλε, το κουβαδάκι σου και σ’ άλλη παραλία».

ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟ SEX SHOP;
Πριν από κάποια χρόνια ένας φίλος μου μου έκανε δώρο για τα γενέθλιά μου ένα δονητή. Δεν τον χρησιμοποίησα ποτέ και μετά από λίγο καιρό τον πέταξα.

ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΖΗΛΕΥΕΙΣ;
Ναι, αλλά με τρόπο. Μπορεί να ρωτήσω διακριτικά πού θα πάει, αλλά δεν θα τον παρακολουθήσω κιόλας. Μόνο μία φορά είχα φτάσει στα όριά μου.

ΓΙΑΤΙ; ΤΙ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ;
Μια τύπισσα έπαιρνε συνέχεια τηλέφωνο τον γκόμενό μου. Εκείνη την ημέρα δεν άντεξα, το σήκωσα και της είπα: «Σε παρακαλώ, μην τον ξαναπάρεις».

ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ: ΑΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΤΡΩΝ, ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΕΔΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ;
Τον τίτλο του Σταρ Ελλάς θα τον έδινα στον Κώστα Γκρέκα. Μίστερ Ελλάς θα ήταν ο Γιώργος Μαζωνάκης (έχει ωραία μάτια και  βλέμμα που σε καρφώνει) και Μίστερ Τουρισμό θα έβγαζα τον Γιάννη Τσιμιτσέλη. Πολύ ωραίο παιδί.

Α) ΚΙΝΕΖΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ, Β) ΡΩΣΟΣ ΠΟΡΤΙΕΡΗΣ, Γ) ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΑΞΙΤΖΗΣ: ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ, ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΕΣ;
Τον Ρώσο πορτιέρη. Τον Κινέζο τον φοβάμαι λόγω… ανατομίας και τους Έλληνες τους έχω βαρεθεί.

ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΤΗ ΣΟΥ;
«Οι άντρες είναι ότι να ’ναι. Μα πού τους βρήκαμε; Στα γαριδάκια; Άσε που οι περισσότεροι την έχουν μικρή. Δυστυχώς, οι ρόλοι έχουν αλλάξει» μου έλεγε η Ελίζαμπεθ Λαΐνη. Αυτή είναι η κολλητή μου.

ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ;
Σε γενικές γραμμές, ναι, αν και δεν πιστεύω ότι οι ρόλοι έχουν αλλάξει. Γενικά, πιστεύω ότι, αν βρεις το κουμπί του κάθε άντρα, τον κάνεις ό,τι θες.

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΥΠΩΝΕΣ ΣΕ ΜΠΛΟΥΖΑΚΙ.
Θα τύπωνα μόνο μία λέξη :«Έλεος!».

ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΣΕΞ;
Ναι.

ΣΤΙΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ;
Στις πέντε!

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΡΟΩΡΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ;
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΗΜΑ.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjkteJpzismUbux-ENS6enBR6HS8dAnqRhxFNVNGCbX30fzAMMRJS16quKFKiwPNKyw6RkyV0wZxI-F6nvLLSC9nQZQzXGvDNgvj3zpW7TiXf4zyISIT1DRPuJMFeHVKpydek_Vg7xFdA/s1600/mini-paylina+kostagiou+3.jpg





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...